بوتیل‌ دی‌گلایکول‌ استات‌

جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید

موجود
سارا خلیفه
سارا خلیفه مشاوره در واتساپ
سارا طاهری
سارا طاهری مشاوره در واتساپ

توضیحات

ویدیو معرفی بوتیل دی گلایکول استات

برای اطلاع از قیمت و ویژگی های بوتیل دی گلایکول استات و خرید عمده بوتیل دی گلایکول استات از فروشگاه بسپارمارکت در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

بوتیل دی گلایکول استات چیست؟

بوتیل‌ گلایکول‌ استات‌ یکی از حلال های وارداتی است که از استات کردن بوتیل گلایکول به دست می آید. مایعی شفاف، بی رنگ و با بوی ملایم استری مانند است؛ نسبت به بوتیل گلایکول حلالیت کمتری در آب دارد اما در الکل ها، کتون ها و آلدئید ها امتزاج پذیر است.

از ویژگی خاص بوتیل گلایکول می توان به دمای جوش بالا و فراریت پایین اشاره کرد. این خاصیت باعث می شود در پوشش ها و کوتینگ هایی که دمای 150 تا 200 درجه سانتیگراد پخت می شوند، به کار برده شود.

بوتیل دی گلایکول استات در مقایسه با بوتیل دی گلایکول، گروه های هیدروکسیل در ساختار خود ندارد. بوتیل دی گلیکول استات دارای قدرت حلال خوبی برای رزین های متعدد، رنگ ها، موم ها، چربی ها و روغن هاست. همچنین خاصیت دیگر آن، بعد از پخت شدن، باعث می شود سطح محصول بسیار براقیت و جریان پذیری خوبی را در پوشش ها به ما دهد.

بوتیل دی گلایکول استات ممکن است با اکسیژن اتمسفر واکنش داده و پراکسید تشکیل دهد. به آرامی در حضور آب هیدرولیز می شود اما سرعت هیدرولیز آن در محیط های آلکینی و اسیدی بیشتر است.

 

 

کاربرد بوتیل دی گلایکول استات

کاربردهای اصلی آن در پوشش ها و صنایع جوهر چاپ است. بوتیل دی گلایکول استات برای جوهر هایی که برای رنگ کردن چرم و منسوجات به کار می رود استفاده می شود.

بوتیل دی گلایکول استات به دلیل داشتن پیوندهای اتری و گروه های استری در واکنش هایی که مشخصه اترها و استرها است به کار برده می شود که این خاصیت باعث افزایش قدرت حلالیت آن می شود، به خصوص در دماهای بالا، رزین های طبیعی و مصنوعی ، نرم کننده ها، موم ها، چربی ها و روغن ها را بهتر در خود حل می کند.

همچنین بخوانید: آموزش ساخت آسان ضد یخ در خانه!

قیمت خرید و فروش عمده بوتیل دی گلایکول استات – وارد کننده بوتیل دی گلایکول استات | بسپارمارکت

بوتیل گلایکول‌ استات‌ را شرکت های داخلی تولید می کنند.

بسپارمارکت (واردکننده بوتیل حلال های وارداتی) که وارد کننده بوتیل دی گلایکول استات و  یکی از تامین کنندگان حلال بوتیل دی گلایکول استات می باشد. برای خرید عمده بوتیل دی گلایکول استات و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بوتیل‌ دی‌گلایکول‌ استات‌”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تصاویر
  • توضیحات محصول
  • نظرات کاربران